Infegtuh

De aankomende (mogelijke) feesten worden hier gepresenteerd.
Plaats reactie
Veldhof
Stukeaux
Berichten: 65
Lid geworden op: 08-11-2009 21:25

Infegtuh

Bericht door Veldhof » 01-06-2010 16:34

Waerde JC Kaalstars,

Eindelijk is het zover; Het invechten! In het begin van het jaar hebben jullie er waarschijnlijk al een hoop over gehoord. Wellicht zijn jullie bang gemaakt, maar wat er precies allemaal van waar is, zullen jullie nu dan eindelijk zelf merken!

Maandag 21 juni om 22.00 moeten jullie invechten!

Voor het invechten is het belangrijk om een aantal punten te weten:
Vooraf aan het invechten kunnen jullie je spullen (schone/droge kleding) in de feestzaal leggen en je daar klaarmaken voor het invechten.
Trek in ieder geval niet je mooiste kleding aan (dit gaat stuk, wordt vies, etc). Mocht je al clubkleding hebben kun je dus ook dit beter niet aantrekken, want dit gaat sowieso kapot!
Op de avond zelf krijg je nog wel meer te horen, maar het is de bedoeling dat jullie met je hele club achter de bar komen waarna jullie je presenteren op de bar en uiteraard de leden trakteren op een lekker biertje (ofwel: je biedt een fustje aan).
Ook het avondeten op de soos wordt door clubjes bekostigd die op die avond moeten invechten (het fustje & het avondeten wordt door de quaestor 2 bij de clubschuld bijgeschreven. Maar houd hier dus wel rekening mee).

Mochten jullie problemen hebben met de datum en tijd, laat dit dan zo snel mogelijk weten (en voornamelijk de reden waarom een bepaalde datum of tijd niet goed uitkomt), dan kan ik kijken of er nog geruild kan worden met een andere jaarclub.

Alvast succes!
Met amicale groet,

Madieke van Gennip

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 02-06-2010 10:57

jaja iedereen heeft die mail gehad :P maare zullen we nog iets meuis of ludieks plannen voor die avond? een klote outfit ofsow? extra liedje schrijven meneer de cantor:P?
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 02-06-2010 14:49

kale sterren!

Ondanks de mail van Madieke staan wij toch weer op 21 juni! In de club hebben Cuppen, Gudden, Struijk, Hage, Jules, Lubberdink liever 21 juni en sass, boelens en kramer liever 7 juni! Daarom staan we dus toch op 21 juni. We moeten om 22.00 uur invechten en rond 23.00 MAG je weer weg en er worden geen drankspellen gedaan dus dronken wordt je niet. Ik heb Madieke er op aangesproken dat het een kut planning is mar dat dit collectief voor ons de beste oplossing is. Ze gaf toe dat het vervelend is maar dat het invechten niet zo baanbrekend is en dus niet zo veel uitmaakt ivm tentamens, in ieder geval blijbkaar neit om andere dagen te kiezen!!

mag

initiator
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

janpsass
ß
Berichten: 74
Lid geworden op: 02-11-2009 15:59

Bericht door janpsass » 04-06-2010 13:43

extra liedje zou kunnen, maar die ontstaan toch gewoon spontaan....
Gaan we nog allemaal een zeeman onderbroek aandoen dan? Lijkt me best wel meaui!

Kijk even deze link: http://www.zeeman.com/getdoc/2f280bec-4 ... short.aspx

Helaas kan je maar 1tje tegelijk bestellen, dus zou iedereen dat voor zich moepten doen, je betaald alleen verzendkosten volgens mij. Wat vinden jjullie?
Jupiter est deus

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 05-06-2010 19:40

Clubboxer!
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

Kramer
Godelijk
Berichten: 210
Lid geworden op: 30-10-2009 16:15

Bericht door Kramer » 05-06-2010 22:12

yah, want KaalStars heeft echt geld om allemaal gadgets te kopen:p
laten we ook allemaal een licht blauw cabrio kopen en gaan cruizen als Eurekaweek stunt
vestri matris

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 06-06-2010 12:08

Miss wel vet als de helft dan wel een witte koopt...

http://www.mercedes-benz.nl/content/net ... :14k1152no
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

Dergijs
Gaat richting spam
Berichten: 117
Lid geworden op: 31-10-2009 20:57

Bericht door Dergijs » 07-06-2010 12:56

ben t met kramer eens
Superbus Agricola

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 07-06-2010 21:26

nah dure gadgets is misschien niet helemaal de shit maar het is opzich niet zo'n slecht idee om bij de zeeman kleren te kopen die aan gort mogen worden getrokken! Geen flauw idee hoeveel dat zou gaan kosten maar ik laat in ieder geval niet me soosch kleren naar de kloot trekken want dat kost me iets meer om te vervangen! Dus wellicht iedereen dezelfde crappy kleding?
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Veldhof
Stukeaux
Berichten: 65
Lid geworden op: 08-11-2009 21:25

Bericht door Veldhof » 08-06-2010 09:17

Of iedereen doet zelf gewoon zijn oudste kleding aan. Op het moment dat je binnen bent ben je elkaar toch kwijt binnen 2 seconden en 5 seconden later ben je gestript tot je boxer. Weet niet echt of ze het dus uberhaupt doorhebben als we dezelfde kleding aanhebben. kusjes voor jullie.

Plaats reactie