Infegtuh

De aankomende (mogelijke) feesten worden hier gepresenteerd.
Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 29-06-2010 10:58

Ik heb ons nu op deze manier afgemeld:


Waerde VPAB,

Na enig overleg met de club gisteravond bleek er al snel dat komende maandag 5 Juli niet een optie is om in te vechten. Wij zouden als club niet representatief genoeg kunnen zijn om er iets moois van te maken!'

Misschien is het maar goed ook dat wij niet aanwezig kunnen zijn, want voor ons voelt het ondanks dat jij aangeeft dat dit voorval kan gebeuren niet motiverend om voor de derde keer in drie weken opgetrommelt te worden om in te gaan vechten. Het geloof verdwijnt zo redelijk snel. Het is dan ook nog steeds gek dat andere clubs niet staan te popelen om ons te laten invechten. Want zij zouden juist van mening moeten zijn dat wij nog iets te behalen hebben voordat wij ons een club mogen noemen. Dat dit gevoel niet uit zichzelf bij hen ontstaat is gek. Dat geeft onze club het gevoel dat het invechten niet zo veel voorstelt, terwijl wij eerder zelf het idee hadden dat dit wel het geval was.

Ik neem aan dat zowel de clubstrijd als het invechten dus dan toch helaas uitgesteld gaat worden? Er is dan momenteel weinig aan te doen. Betekent dit dan ook dat dit een verantwoordelijkheid gaat worden voor het f.t. bestuur?

Jammer dat we er nog niet uit zijn gekomen, maar deze verantwoordelijkheid ligt dan ook niet volledig bij jou of bij jullie als bestuur maar ook bij de leden zelf!

Met amiKAALe groet,

Amice Struijk namens JC KaalStars
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Kramer
Godelijk
Berichten: 210
Lid geworden op: 30-10-2009 16:15

Bericht door Kramer » 29-06-2010 13:03

haha, en daarom Struijk, ben jíj initiator. Wat een tekst:p
vestri matris

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 29-06-2010 13:17

hear hear
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 29-06-2010 15:02

Hulde, champagne en piemels! helemaal mee eens..
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 29-06-2010 21:21

madieke is uiteraard dan ook akkoord gegaan met mijn email hoorde ik vandaag. Wij krijgen dan ook nog een keer te horen hoe het dan nu alsnog opgelost wordt, zeer waarschijnlijk een maandag in de disputenweken! Ideaal vecht ook niet in zolang wij niet invechten.
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 01-07-2010 17:04

gasten slecht nieuws:

ik wordt net door bonke gebelt dat zij vinden dat we maandag MOETEN invechten omdat hij het onacceptabel vind om deze taak aan het nieuwe bestuur over te laten! hij zegt dit dan ook onder het mom van we moeten van beide kanten blijven meewerken.. heel schraal dit dus. Dus om even opnieuw te inventariseren, wie kunnen er echt niet? ik weet alleen van kramer dat hij in duitsland zit en dus echt niet kan en veel hebben er hertentamens, maar het invechten kan adh daarvan laat worden ingedeelt!
so speak bitches:
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Kort
Moet zijn dates extern regelen
Berichten: 96
Lid geworden op: 31-10-2009 18:30

Bericht door Kort » 01-07-2010 17:10

Ik ben erbij. (Lees: zin om mensen te slopen)
Cervisia et mammae

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 01-07-2010 17:50

Vind dit dus een beetje nergens op slaan. Ze laten ons eerst 2 keer voor niets komen, dan regelt struijk dat het nu echt volgend jaar is, omdat wij maandag niet met genoeg kunnen, en dan gaan ze het verplicht maandag doen, omdat het ft bestuur het anders zou moeten doen?
Als er veel gasten van ons niet bij zijn, kunnen we dan niet gewoon allemaal niet gaan, Ideaal zal vast ook niet gaan, dan doen ze het heus wel volgend jaar...

Het komt mij iig Longkankerslecht (lees: helemaal niet best) uit, niet eens omdat ik dinsdag mn her's beginnen, meer omdat ik maandag nog aardig hard nodig heb om te studeren..
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

janpsass
ß
Berichten: 74
Lid geworden op: 02-11-2009 15:59

Bericht door janpsass » 01-07-2010 17:54

ik vind dat knol een punt heeft, ik ben er iig ook ff helemaal klaar mee. Het is echt schraal om met 6 gasten in te vechtten, als dus de halve club er niet is. Kan je beter niet gaan vind ik...
Jupiter est deus

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 01-07-2010 19:32

daarom dus eerst even inventariseren wie er kunnen, want kramer kan nu bijvoorbeeld opeens wel terwijl hij dacht dat hij in duitsland zou zitten. Maarja ideaal komt zoizo wel want die kunnen allemaal gewoon, allemaal eerstejaars die niet persee wat hebben dus zij gaan zoizo en het staat vast dat het gaat gebeuren, allee leden hebben al een mail gehad dat het door gaaat.
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Plaats reactie