Diës & Club Foto

De aankomende (mogelijke) feesten worden hier gepresenteerd.
Kramer
Godelijk
Berichten: 210
Lid geworden op: 30-10-2009 16:15

Diës & Club Foto

Bericht door Kramer » 07-09-2010 18:00

Gasten,

Ik heb nader onderzoek in de archieven vernomen dat die oh zo legendarische avond waar uit J.C KaalStars is ontstaan plaats vond op maandag 12 oktober 2009. Alleen amice Kort was daarbij niet aanwezig wegens een tentamen op, ja wel!!, VRIJDAG!!! poepzak. Ach ja, jij hebt wel je P.

Hierbij de mail die 6 oktober is gestuurd. Ik ben er van geschrokken. Toen al waren we compleet, en is er sindsdien ook niets veranderd.
Geachte waardige potentiële jaarclubgenoten,

Hierbij zend ik u een zeer hoogwaardig bericht. Hieronder bevinden zich de namen van nu al de mooiste jaarclub van 2009 en binnenkort misschien wel van heel SSR! Dit zijn de Heeren die wat mij betreft, als initiator, waardig genoeg zijn om zich elke maandag avond in dit mooie gezelschap te bevinden.

Thomas Struijk tjh.struijk@hotmail.com
Jan Sas janpsass@hotmail.com
Jules Veldhof julesveldhof@hotmail.com
Paul Kramer kramer_a_p@hotmail.com
Bob Boelens bob_jij_of_bob_ik_808@hotmail.com
Gijs Lubberdink gm.lubberdink@hotmail.com
Jochem Cuppen jochem_cuppen@hotmail.com
Wiebe Knoll wiebeknol@planet.nl
Leon Kort leon_kort_@hotmail.com
Pieter Gudden pietergudden@hotmail.com
Daan hage

Het is nog niet duidelijk hoeveel Heeren wij in ons mooie jaarclubje mogen hebben, maar ik ben van mening dat ik dit een mooi aantal vind. Toch kan het zo zijn dat er zich nog een mooie baas meld bij ons f.t.-jaarclubje, dan zullen wij allen in beraad gaan of deze baas wordt toegelaten.
Het zou een goed idee zijn om met deze Heeren een keer wat te gaan pilsen e.d. Mocht er iemand nog opmerkingen hebben over de samenstelling van onze groep of nog suggesties hebben van wie er nog bij zou moeten dan hoor ik het nog wel.
Kan iemand trouwens nog het e-mail adres van Daan Hage door geven, dat zou wel handig zijn.

Met prominente groet,
De initiator van nu al het mooiste jaarclubje 2009 van SSR-R
06-34193640


Ik weet dat wij pas net officieel een JC zijn. Maar schijt. Wij bestaan vanaf die datum. Dus ik vraag me af, hoe gaan we dit legendarische gebeurtenis vieren?[/b]
vestri matris

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 08-09-2010 13:25

Mooi werk, jij hebt duidelijk hart voor de zaak!
Dan rest oa de vraag of we 6 of 12 oktober onze lumineuze dies (zonder threma) gaan vieren. 6 is dit jaar een dinsdag, 12 is een woensdag. Ik vind dat dit eigenlijk niets uit moet maken, het gaat erom of we na die mail of pas na die maandag wisten dat ons leven nooit meer hetzelfde zou zijn!
Verder lijkt het me logisch dat we gewoon hard gaan zuipen en uitgaan, danwel op een woensdag in clubkleding naar de bar ofzo. Lijkt me ook mooi om nu die all stars shirts een kans te geven, ter ere van de dies!

Graag barst hier nu een discussie over los, en geeft iedereen zijn mening, of om het in Kramers woorden uit te drukken: GEBRUIK DIE FORUM NOU!!
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

Dergijs
Gaat richting spam
Berichten: 117
Lid geworden op: 31-10-2009 20:57

Bericht door Dergijs » 13-09-2010 12:29

mooi werk. op woensdag in clubkledij naar de bar kan misschien bij ongemengd maar dat werkt niet. woensdag is dispuut. bovendien is de 6e buttonavond. Doe we een dinsdag extra avondje. maar dat kan ook maandag na 00.00 uur. want dan is de eerste clubavond ook voor die feuten. Dit lijkt mij een schitterende aangelegenheid om de nieuwe leden te laten zien, dat zij nooit aan ons zullen kunnen tippen.


Dan nog iets. 5 oktober is mijn eigen dies. Dinsdagavond zuipen in huyze Calvus Astrum Lombardia om vervolgens in de Skihut terecht te komen uiteraard.
Superbus Agricola

Gudden
Gaat richting spam
Berichten: 154
Lid geworden op: 30-11-2009 16:41

Bericht door Gudden » 15-09-2010 14:21

ik moet gewoon naar school he!
Ik ga je bellen!!!

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 17-09-2010 10:46

Maar Pieter, jij bent toch ook '2 cool 4 school'..

Gijs, jij bent dus voor 6 oktober en dan gewoon op maandag vieren?? Ik ben ook wel voor 6 oktober, vind wel dat we er wel iets speciaals van moeten maken, iets als de fristiborrel, of misschien zelfs nog iets toffers, zoals een maskerborrel, dan doen we allemaal een masker op en zingen de hele avond:
'Pieter, heb jij een Kankerkop, ow nee, je hebt een masker op!'
En natuurlijk een dieslied!
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

Dergijs
Gaat richting spam
Berichten: 117
Lid geworden op: 31-10-2009 20:57

Bericht door Dergijs » 23-09-2010 18:11

nee, maandag de 11, na 00.00u is het 12 okt. en ook de eerste clubavond op ssrr
Superbus Agricola

Kramer
Godelijk
Berichten: 210
Lid geworden op: 30-10-2009 16:15

Bericht door Kramer » 09-10-2010 18:47

shirts zijn binnnen!!!

Ik stel voor aankomend maandag rond half 6 te verzamelen bij Rotterdam centraal in club kledij. Stroekoe witte overhemd, de rest zwart.
Dan pakken we de metro naar Wilgenplas (kijk maar op google maps) en is het 5 min lopen naar een schitterende weiland. (kijk maar op google street view) Vervolgens kunnen we prima optijd de soos binnen komen voor het opening diner!! Gudden neemt de doos met AllStars shirts mee.

Kan iedereen? datum voor almanak is nogal dichtbij
vestri matris

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 10-10-2010 16:12

mooi, ik ben erbij! Maareh, gaan we die shirts aandoen morgen dan? We hebben dan toch al clubkleding aan, we kunnen ook gewoon zaterdag pas die shirts aandoen! Dan laat gudden die doos thuis en raakt kramer niet weer z'n das kwijt :-)
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

Kramer
Godelijk
Berichten: 210
Lid geworden op: 30-10-2009 16:15

Bericht door Kramer » 10-10-2010 17:04

gaan we niet de bar in met allstars shirts? voor de diës
vestri matris

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 10-10-2010 17:26

Ik dacht dat we het gewoon kochten omdat het dies was (gewoon elk jaar iets) en dat het meer voor 21 diners en feesten was.
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

Plaats reactie