Nabeschouwing invechten

Hier worden alle glijerts eropaangesproken. Vaak door de faalers
Plaats reactie
janpsass
ß
Berichten: 74
Lid geworden op: 02-11-2009 15:59

Nabeschouwing invechten

Bericht door janpsass » 22-06-2010 08:11

Deelt allen de ziektes die u deze ochtend op uw piemol vond....
En misschien is het handig als Piet niet meedoet met deze discussie! Als je er toch graag over wil praten, kan je natuurlijk altijd een nieuwe topic aanmaken.

Hebben jullie ook zo'n jeuk? Volgens mij had 1 van jullie schaamluis....
Jupiter est deus

Bob
Meister
Berichten: 36
Lid geworden op: 14-12-2009 12:58

Bericht door Bob » 22-06-2010 12:55

Nee jeuk had ik al een tijdje last van (alstu), heb wel vanaf vanochtend opeens pijn bij het plassen en last van een geel groene druppel op mn lul, net ff opgezocht, wrs gonorroe. Wie moet mn bedankje krijgen? Piet? Weet jij hier iets van? Iemand anders?

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 22-06-2010 15:49

hoe dan ook, het was het allemaal waard! want gisteren was echt te wreed!!!...
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Wiebe Knol
Gaat richting spam
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-11-2009 17:04

Bericht door Wiebe Knol » 22-06-2010 16:45

Vanochtend wakker geworden vol schrammen en blauwe plekken, maar met een grijns van oor tot oor, wat was het invechten gister mooi!!!

En om even op een serieuze noot verder te gaan, ik hou morgen tussen 10 en 12 een inloopspreekuur, gaarne melden bij de balie, hou je piemel gereed!
Ceterum censeo feminas fututindum esse!

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 24-06-2010 11:38

wat vinden jullie van onderstaand? vooral ook reacties van herkansers!


Amice Struijk,

Ik snap dat het voor jullie erg vervelend is. Maar zoals ik tijdens ons telefoongesprek al had aagegeven gebeurt dit wel vaker en is het invechten van mijn eigen jaarclub ook een keer verzet en een tweede keer bijna. Op het moment dat er 37 man zich opgeven voor het eten, gaan wij er van uit dat er dus ook 37 man komen voor het invechten. Als wij ’s middags al hadden kunnen voorzien dat er niet genoeg leden zouden komen hadden wij jullie het gelijk laten weten en hadden jullie niet helemaal klaar gestaan om daarna alsnog naar huis te worden gestuurd.

De beste optie, voor iedereen, blijft nog steeds maandag 28 juni. De zomersoos staat al helemaal vol, dus er is eigenlijk geen enkele vrije avond meer die we voor het invechten kunnen gebruiken en zoals je zegt zal het ook de aanwezigheid niet ten goede komen om het later in de zomer te doen aangezien er nog altijd hertentamens zijn en iedereen op vakantie gaat.

Maandag na het voetbal zal er direct gegeten worden waarna het invechten om half8 al plaats kan vinden. Het lijkt mij stug dat Amici Lubberdink, Hage, Veldhof en Knol al VOOR half 9 op bed willen liggen om de volgende ochtend fris op te staan. Het lijkt mij dan ook dat wij voldoende moeite doen om jullie te laten invechten en voldoende rekening houden met het feit dat het voor verschillende partijen niet goed uitkomt. De weken ervoor waarbij ook het invechten plaatsvond waren er namelijk ook tentamens en hebben wij met evenveel moeite genoeg ouderejaars leden bij elkaar moeten rapen om jullie in te kunnen vechten.

Genoeg geluld, het gaat er nu in ieder geval om dat jullie alsnog kunnen invechten en dat er voldoende oudere jaars zijn. Wat mij betreft hoeft 28 juni ook voor jullie geen probleem te zijn, helaas dat Amice Kort er niet bij aanwezig kan zijn, maar verder zal de rest toch wel tot half 9 de tijd hebben voor het invechten? Ik doe deze week en maandagmiddag mijn best om zoveel mogelijk ouderejaars hierheen te halen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat het voor ons het beste is om het invechten aankomende maandag al te doen, en dat jullie er dus ook gewoon zullen zijn.
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Struijk
Gaat richting spam
Berichten: 249
Lid geworden op: 30-10-2009 16:57

Bericht door Struijk » 25-06-2010 16:04

het is dus maandag om 19.30 uur invechten!
heeeeeeeeeeee heeeeeee stroekoe stroekoe stroekoooee

Plaats reactie